باربدباربد، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

باربدي آقا

مامانه جديد

1390/10/25 12:50
نویسنده : لعيا خاني
157 بازدید
اشتراک گذاری

جمعه 16/10/1390
صبح بيدار شديم رفتيم لب دريا. بماند كه بابايي مي خواست يه جاي جديد ببره كه گم شد و راه نيم ساعته رو دو ساعت و نيم تو راه بوديم. وقتي رسيديم باربدي آقا رو لخت كرديم و فرستاديم  دريا كلي بازي كرد ولي به قول خودش يخ بنده شد (يعني يخ زد) كه يكساعت نشد كه برگشتيم بازهم پاساژ گردي. ساعت شش و ربع بعداز ظهر باربدي آقا با بابايي رفتند سينما فيلم آرتور. (باربدي آقا اولين باري بود كه رفت سينما). داشت ميرفت از هم خداحافظي كردني بهم گفت: مي رم يه مامانه جديد پيدا كنم. منو مي گي بهش گفت: پس منم برم يه پسره جديد پيداكنم؟ (ناخداگاه بغض كردم ولي خودم رو خيلي كنترل كردم) گریه
خلاصه رفتن و منم رفتم دنباله كارهاي خودم. وقتي برگشت بهم گفت: مامان لعيا من يه مامانه جديد پيدا كردم. گفتم: كو؟ منو نشون داد و گفت ايناهاش. بهم گفت: پسره تو كو؟ منم خودش رو نشون دادم وگفتم ايناهاش و محكم بغلم كرد و كلي ذوق مرگ شدم. به بابايي گفتم تو يادش دادي؟ قسم خورد كه من هيچي بهش نگفتم.قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باربدي آقا می باشد