باربدباربد، تا این لحظه: 16 سال و 11 روز سن داره

باربدي آقا

دقت

1390/4/30 23:59
نویسنده : لعيا خاني
162 بازدید
اشتراک گذاری

صبح تا بابايي رفت از خواب بيدار شدم و شروع كردم به اتو كردن لباسهاي بابايي. ساعت ده بيدار شد. و بهش توضيح دادم كه خيلي وقته بيدار شدم و گفتم كه چيكار كردم. فوري برگشت و گفت: پس لباساي من چي؟ گفتم: لباساي شما رو قبلاً اتو كردم. يه ساعت بعد با خاله صوري صحبت مي كردم كه يهو ديدم دو تا لباس و يه شلوار رو از دو كمد و با رخت آويزش برداشته داره مي ياد گفتم: كجا مي بري؟ گفت: دارم مي برم اتو كنم. بپوشم برم هايپر و شروع كرد با اتوي خاموش اتو كردن.
با هم كلي بازي كرديم. رو تخت داشتيم آلبوم بچگي هاي باربدي آقا رو ميديدم كه من يه دقيقه رفتم دستشويي. بدو اومد دنبالم و در دستشويي رو مي كوبيد و داد مي زد: مامان ببين چي پيدا كردم. صد بار اينو تكرار كرد. اومدم بيرون گفتم: ببينم چي پيدا كردي؟ ديدم توي يه عكس تولد يكسالگيش كاغذ كادوي يكي از كادوها عكس تام و جريه كه عكس تام فقط پاهاشه. حالا اينو كه مي گم يه گوشه عكسه. تعجب (بابا دقت)
بعد از ظهر هم رفتيم پاساژ گردي و بعدشم شام ايتاليا ايتاليا. خوش گذشت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باربدي آقا می باشد