باربدباربد، تا این لحظه: 16 سال و 12 روز سن داره

باربدي آقا

ساعت كاري

1390/9/1 0:59
نویسنده : لعيا خاني
149 بازدید
اشتراک گذاری

يه خبر بد، يه شوك كه نتيجه تصميم گيري يه عده اي كه نمي دونم چه جوري فكر مي كنن. از امروز ساعت كاريمون شده 8 تا 4 بعد از ظهر. خيلي روز بدي بود. خيلي ..و
تو اداره همه ناراحت مخصوصاً مامانا، باز به قول بچه ها خوش به حال من كه مي دونم بچم جاش خوبه و راحته و دقيقاً وقت خوابشه. باربدي آقا ظهر ها با من مي خوبه البته بعد از تقريباً يكساعت بازي ولي امروز... به پرستارش گفته بوده نمي خوابم مي خوام با مامانم بخوابم.
ساعت حدود 4 بابايي اومد دنبالم و رسيدم خونه ديدم خوابه پيشش دراز كشيدم و باهاش حرف زدم و بيدار شد و گفت: مامان لعيا چقدر دير اومدي، حالا مگه اشكهاي من بند مي يومد. نمي دونم ولي اصلاً نمي تونم هضمش كنم كه از ساعت 7 صبح تا حدود 5 بعداز ظهر نبينمش. كلي با بابايي دو تايي، باهاش بازي كرديم خيلي. خدا بهم صبر بده. آمين

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان دیبا و پرند
3 آذر 90 20:33
سلام دوستم من از وقتی این خبر رو شنیدم کلا حالم بد شد. واقعا درکتون می کنم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باربدي آقا می باشد