باربدباربد، تا این لحظه: 16 سال و 13 روز سن داره

باربدي آقا

شام پلو

1390/10/13 23:59
نویسنده : لعيا خاني
164 بازدید
اشتراک گذاری

ظهر بود كه زنگ زدم خونه بهش گفت: براي خاله كوثر چي مي‌ياري؟ داد كشيد و به خاله گفت: خاله كوثر جوراب داري؟ بعد يهو گفت: مامان لعيا فكر كنم شلوار بيرون نداره. براش شلوار بيرون بخريم. كه صداي قهقهه خاله رو شنيدم. از قرار معلوم، صبح خاله كوثر داشته شلوارش رو مي دوخته. كه به باربدي آقا توضيح داده كه شلوار بيرونم پاره شده و دارم ميدوزمش. چقدر پسرم مهربونه خداي من.بغل
از همين طريق اعلام مي كنم هركسي كه اين مطلب رو مي خونه اگه لباسي، شلواري، جوابي و ... خلاصه هر وسيله ايش پاره شده بگه تا باربدي آقا براش بخره لبخند
تا رسيديم خونه بهش گفتم نهار چي خوردي؟ گفت شام پلو (ماش پلو). خندهتا حالا اينو نگفته بود كلي خنديديم. شروع كرديم با بابايي چلوندنش. بعدش هم رفتند حموم و كلي بازي. 
از حموم هم اومد شروع كرد به غرغر كه چرا الان نميريم بابايي هم بهش قول كه فردا حتماً مي ريم.
شب هم تو اتاقش بازي مي كردم كه آهنگ باربد باربد باري باري باري باربد (با ريتم آهنگ پت و مت) رو خوند و بعدشم با همين آهنگ چيستا و رشيد (باباي چيستا خانم) و هدي (مامان چيستاخانم) رو خوند و كلي خنديدم. بچم حسابي عاشق شده بد فرم متفکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

محدثه
14 دی 90 11:48
وبلاک (همچی برای مادران و کودکان ) با مطالب خواندنی و مفید منتظر شما دوست عزیز
فلفل بانو
14 دی 90 13:36
انشالله كه خوش بگذره
فلفل بانو
20 دی 90 14:32
آقاي باربدي بالاخره براي اشخاصي كه لباس پاره بر تن داشتند سوغاتي چي آوردي؟ مانتو من امروز كم مونده بود پاره بشه الان من شامل حال اين قانون براي گرفتن سوغاتي مي شم يا نه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باربدي آقا می باشد