باربدباربد، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

باربدي آقا

عشقولانه

1390/10/25 13:48
نویسنده : لعيا خاني
190 بازدید
اشتراک گذاری

شنبه 24/10/1390
باربدي آقا عادت كرده و دوازده ظهر زودتر از خواب بيدار نمي شه. بالاخره بيدار شد. امروز از صبح با من عشقولانه داره. راه مي ره بوسم مي كنه و همش بهم جسبه همش بهم مي گه مامان لعيا خيلي دوست دارم خلاصه كه خيلي روز خوبيه. بهم مي گفت بابايي هر چي بهت گفت به من بگو برم بكشمش. نمي دونم اين روزها كه خيلي پيشش بودم اينجوري شده يا ... اصلاً خودم خوب نيستم و غصه فردا و رفتن به اداره داره منو مي كشه. ايكاش مي شد كه ديگه نرم اداره. گریه
شب هم مي خواستيم بخوابيم شايد نزديك يك ساعت و نيم سه تايي تو تختخواب داشتيم بازي مي كرديم. حالا مگه باربدي آقا خوابش مي برد منم خوابم پريده بود به باربدي آقا گفت: خوابم پريده بهم برگشته ميگه: اگه خوابت پريده پاشو بريم اونور بازي كنيم. خنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان دیبا و پرند
30 دی 90 15:16
سلام دوستم رسیدن به خیر. خوشحالم که حسابی استراحت کردی و پر از انرزی برگشتی. مراقب این حال خوبت باش و به کسی اجازه نده به هم بریزدت.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باربدي آقا می باشد