باربدباربد، تا این لحظه: 16 سال و 9 روز سن داره

باربدي آقا

سيزده بدر

1390/1/13 16:37
نویسنده : لعيا خاني
183 بازدید
اشتراک گذاری

امروز سيزده بدره و ما خونه ايم. قرار هم نيست جايي بريم چون من هنوز مريضم. تا شب هم خونه بوديم و بابايي داشت با باربدي آقا بازي مي‌كرد و من هم براي درست كرن نهار و شام بيدار شدم و همش دراز كشيده بودم. مامان بزرگ زنگ زد كه بيايي اينجا ولي چون حالم خوب نبود نرفتيم.                      بابايي گفت توي اتاق داشتند با باز و وودي بازي مي‌كردند. كه بابايي باز رو گذاشته روي كنترل يكي از ماشين هاي باربدي، كه مثلاً اين سفينه بازه. باربد نگاه كرده و گفته: پيماني چقدر سفينه باز بامزه است.  شب هم بابايي سبزه رو گره زد و خودش برد انداخت توي جوي آب و اومد. اينم سيزده بدر ما

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

اگه فهميدي!
24 فروردین 90 13:58
سلام
بالاخره فضوليم كه نه ، كنجكاويم كار خودشو كرد. اومدم وبلاگ پسرتو پيدا كردم. راستي چرا تو صفحه اول زير هر كدوم از اين عناوين گزينه "نظر بدهيد" نداري؟ من ربط بين عنوان رانندگي رو با متنش نفهميدم!






با چرخ و فلك كه بازي مي كرد داشت رانندگي مي كرد ديگه عزيزم


ببخشيد شما؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باربدي آقا می باشد