باربدباربد، تا این لحظه: 16 سال و 11 روز سن داره

باربدي آقا

مريضي

1390/2/10 23:59
نویسنده : لعيا خاني
140 بازدید
اشتراک گذاری

صبح با صداي باربدي آقا بيدار شدم (تو خواب) مي گفت اين قطار چقدر باحاله. كلي خنديدم. بعدشم كه خواستيم بريم اداره بابايي گير داد كه سرما خورده و من بهش گفت: نه كه نه. به پرستارش گفتم اگه تب كرد چي بهش بده و رفتيم تا برگردم هم هزار بار زنگ زدم. رفتم خونه ديدم خوابه تا منو ديد بيدار شد. پيشش خوابيدم. بعد ديدم تب كرد بهش دارو دادم ولي تا شب بهتر نشد تا ساعت ده و نيم برديمش دكتر. كه 6، 3، 3 بهش تزريق كرد و با چند تا دارو. اومدم خونه به پرستارش هم زنگ زدم كه فردا نياد . چون چهارشنبه مي خواهيم بريم مسافرت گفتم خودم پيشش بمونم كه خوب خوب بشه. دقيفاً يك ماه پيش بود كه مريض شده بود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باربدي آقا می باشد