باربدباربد، تا این لحظه: 16 سال و 9 روز سن داره

باربدي آقا

ممنونم

1389/12/11 11:20
نویسنده : لعيا خاني
187 بازدید
اشتراک گذاری

(يكشنبه ۸/۱۲/۸۹ ) و باز هم رفتم خونه بيدار بود و نمي‌‌‌‌خوابيد با دعوا خوابش برد. بيدار كه شد پوشكش رو داشتم عوض ميكردم كه مريم گفت بده پاهاش رو بشورم كه مريم داشت مي شستتش، بهش گفتم باربد جان بگو خاله مريم ممنونم. برگشته به من ميگه بزار بشوره تموم كنه بعد بهش مي گم خاله مريم ممنونم.

بعد از ظهر هم كلي با من و خاله مريم بازي كرد. سر شام به باباش مي گفت بايد از اين به بعد ريش خودتو كه مي زني ريش منم بزني، بابايي هم گفت چشم. بعد گفت بايد سيبيلم هم بزني. ببين منم ريش سيبيل دارم. چون بابايي هم خيلي دير اومد خونه مجبور بود كه نبودش رو جبران كنه بخاطر همين  تا ساعت دوازه و نيم با هم بازي مي كردند و باربد فقط داشت مي دويد، يا مي شد هيولاي كارتوني (از آموزشهاي بابايي هستش) و بابايي هم با يه ملافه روی سرش، دنبالش مي‌كرد. يا مي شد Ben Ten و دكمه ساعت فرضي شو مي زد و مي رفت دنبال باباش.
اين عكس عسلم رو خيلي دوست دارم.
http://turboupload.com/yptka6zjodsw

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

sharareh
11 اسفند 89 9:43
واقعاً آدم بعضي وقت‌ها جلوي بچه‌ها كم مياره با اون زبونشون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باربدي آقا می باشد