باربدباربد، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

باربدي آقا

ولی

1390/4/20 23:59
نویسنده : لعيا خاني
151 بازدید
اشتراک گذاری

رفتم خونه و كلي شيطوني كرد تا خوابش برد. بد از ظهر خودم حالم خوب نبود. با كلي اصرار و منت كشي قبول كرد كه با دايي كريم و مجتبي بره پارك. تقريباً بعد از يكساعت و نيم برگشتند. دايي خسته شده بود چون عادت نداره. شب تو راه برگشت نمي دونم چي شد كه يهو بهم گفت: تو بدي. گفتم: باشه من بد تو خوب. برگشته به من مي‌گه آره من خوب و بابايي هم خوب ولي تو بد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

فلفل بانو
22 تیر 90 13:43
به به آقاي باربدي خان امروز از نزديك زيارتتون كرديم و كلي براي ما هم قيافه گرفته بودينااااااااااا درسته خوشگلي و دختر كش ولي با ما مدارا كن ننهههههه
مامان دیبا و پرند
22 تیر 90 22:37
سلام دوستم حالا بیا و اینهمه خودت رو بکش بعد ببین این بچه ها چطوری از خجالتمون در میان.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باربدي آقا می باشد