باربدباربد، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

باربدي آقا

نُت (نُچ)

1390/2/19 23:59
نویسنده : لعيا خاني
184 بازدید
اشتراک گذاری

رفتم خونه يه كم خوابيديم  و بعدشم با هم بازي كرديم. براش تعريف كردم كه سه ساله پيش امروز خاله عادله و عمو رضا مي خواستن بيان خونمون و من شروع كردم به خونه تمييز كردن و فردا صبحش رفتيم بيمارستان و تو بدنيا اومدي. بعد شروع شد سوال پرسيدنش. از كجا بدنيا اومدم؟ گفتم از شكمم. گفت: چجوري؟ گفتم: شكمم رو بريدن و تو اومدي بدنيا. گفت:ببينم كجاي شكمتو؟ و ... .

آخرش هم بهش گفتم : باربد من تو رو خيلي دوست دارم. فوري گفت: منم تو رو خيلي دوست دارم. كلي ذوق كردم. بعدشم بابايي اومد و با هم رفتيم هايپر براي خريد. قبلش هم رفتيم كيكش رو سفارش داديم. امسال نمي خوام ببرمش آتليه. هنوز عكسهاي پارسالش رو نگرفتيم. شب هم شامش رو درست كردم و بابايي بهش داد و خودم يه لنگه پا آشپزخونه بودم كلي كارام رو انجام دادم. از امروز ياد گرفته مي خواد بگه نه مي گه نُت. (يعني نُچ)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باربدي آقا می باشد