باربدباربد16 سالگیت مبارک

باربدي آقا

تولد

1390/2/20 23:59
نویسنده : لعيا خاني
165 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ساعت هشت و پنج دقيقه تولد پسرمه. خداي من چه روز خوبيه. بهترين روز زندگيمه. خيلي خوشحالم خيلي خيلي . باربدي آقا خيلي دوست دارم خيلي خيلي.

رفتم خونه و حموم بازي و بعدشم گرفت خوابيد. خاله مريم اومد و شروع كرديم به كار. بعدشم مجتبي و خاله ليلا و خاله نرگس و مبينا و آخر شب هم دايي رحمان و دايي محمد. خيلي خيلي به باربدي آقا خوش گذشت. اصلاً يه جورايي خل شده بود اينقدر ذوق داشت كه مجتبي و مبينا خونمونن كه حد نداشت. همش هم بغل مجتبي بود. خلاصه كه خيلي خوب بود. از هديه هاش هم كه بماند. من براش تخته سياه خريده بودم. بقيه كادوها رو ول كرده بود و رفته بود سرغه اون و الي آخرين كادو ....

مهمونا داشتن مي رفتن بهشون گفت ممنون كه اومديد. ممنونم از كادوهاتون (من بهش ياد دادم كه بگه). بعد خودش گفت ديگه بريد خونتون. آبرومونو برد.  بابايي رفت مهمونامونو برسونه. گفتم الان مي خوابه. ديدم نه بابا آقا دلش نقاشي مي خواد. يكم خونه رو مرتب كردم و شروع كرديم به نقاشي كشيدن و با جرثقيل كنترلي بازي كردن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باربدي آقا می باشد