باربدباربد، تا این لحظه: 16 سال و 9 روز سن داره

باربدي آقا

مامان بیا

1389/12/5 16:50
نویسنده : لعيا خاني
192 بازدید
اشتراک گذاری

ديروز رفتم خونه دیدم آقا باربدی بیدار تشریف دارن. بعد از کلی کلنجار لالا نکرد. با هم شیرینی خوردیم و بعد کلی بازی کردیم.
بعد از ظهر چهار دست و پا شده بود و می گفت من ماشین بتون شدم. بعد به من می گفت تو راننده ای. مامان، بتون توی شیمکه منه.  خالی کن و خونه درست کن. منم مثلا خونه درست کرذم.
بهش می خوام یاد بدم که دستشویی شو بگه. دیگه خیلی دیر شده. دستشویی رو آوردم نشوندمش توش. به من گفت برو کنار. برو برو برو ته خونه. منم رفتم. بعد داد می کشید و می گفت : مامان بیا جیش دارم فوریه خیلی کارم (بخشی از کتابشه). کلی خندیدم ...
ساعت نه و ربع که بابش اومد بهش گفت: دستاتو همه جا زدی. اول ذستاتو بشور بعد منو بغل کن.  


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باربدي آقا می باشد